Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris humor. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris humor. Mostrar tots els missatges

19 d’abril del 2007

L'excursionista dins de l'especie humana

Avui dijous 19 d’abril al C.E. de Terrassa (c/Sant Lorrenç 10) a les 20 h hi ha anunciada una xerrada-taula rodona humorística sota el títol L’excursionista dins de l’especie humana. Hi intervindran persones inicialment alienes al món excursionista: Jaume Aulet (professor de literatura), Salvador Cardús (sociòleg), Ada Castells (periodista) i Raimon Escuder (advocat). Moderarà Salvador Comelles, escriptor.

La cosa té bona pinta. M’agradaria ser-hi, a banda de passar segur una bona estona, per veure quina imatge donen els excursionistes pel món anomenat convencional. Si alguna persona s’hi passa que ho expliqui.